Specjalista ds. marketingu

Od marca w Dzienniku Zachodnim zwolniły się dwa miejsca na stanowisku Specjalisty ds. marketingu. Staż rozpocząć może się dosłownie od tej chwili (posiadamy 2 miejsca). Godziny pracy to 9-15 od poniedziałku do piątku. Mail zwrotny - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakres zadań:
•Zapoznanie się z:
- strukturą i systemem pracy nowego pracodawcy,
- regulaminem pracy,
- strukturą działu marketingu,
- zakresem zadań na stanowisku pracy Integracja z zespołem działu.
•Wdrażanie się w samodzielną marketingową obsługę konkursów i plebiscytów, przygotowanie się do samodzielnego przygotowania prasówek dla wszystkich wydawnictw grupy Polska Press oraz wybranych tytułów konkurencji, pomoc w przygotowaniu zestawień, protokołów, raportów.
•Przygotowanie się do pełnej koordynacji akcji wysyłkowych.
•Bieżąca obsługa czytelników oraz kontrahentów.
•Pomoc w koordynowaniu akcji marketingowych działu •Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonych

Rodzaj uzyskiwanych kwalifikacji lub umiejętności zawodowych:
Umiejętność budowania i utrzymywania odpowiednich relacji z czytelnikami i kooperantami, umiejętność pracy w zespole -współpracy z pracownikami przy organizacji pracy działu, pozyskanie kwalifikacji w zakresie przygotowania i prowadzenia dokumentacji działu, przygotowania ofert handlowych, praktycznego wykorzystywania narzędzi promocyjnych, przygotowania i redagowania korespondencji oraz logistycznego zarządzania dokumentacją działu.

Sposób potwierdzenia nabytych umiejętności:
1.Sprawozdanie stażysty z przebiegu stażu, zawierające informacje o wykonywanych zadaniach  oraz uzyskanych kwalifikacjach lub umiejętnościach zawodowych poświadczone przez opiekuna stażu.
2. Opinia organizatora o realizowanych zadaniach i pozostałych umiejętnościach praktycznych.
3. Zaświadczenie Projektodawcy o odbyciu stażu

Please publish modules in offcanvas position.